Tersamonia

VIN, TURISM, MANCARE SI PRIETENI


Vitis Metamorfosis

Vitis Metamorfosis a luat fiinţă în anul 2008 prin parteneriatul dintre trei nume de referinţă din industria vinului, Marchesi Antinori, Halewood Romania şi Fiorenzo Rista din dorinţa de a crea şi în România vinuri cu o calitate net superioară producţie locale de până atunci. Credem cu convingere în potenţialul viticulturii româneşti. Avem încredere în viitorul acestei ţări”. – Piero Antinori, Preşedinte, Marchesi Antinori Srl, Italia Investiţia făcută până în prezent a presupus achiziţia a 100 de hectare de teren, dintre care 67,5 hectare plantate cu viţă-de-vie, în plaiurile viticole Valea Urloi, Finteşti şi Năeni din Podgoria Dealu Mare, replantarea unei suprafeţe de 52,5 hectare, precum şi achiziţia, renovarea şi retehnologizarea cramei de la Vadu Săpat. Planurile pentru următorii doi ani prevăd plantarea întregii suprafeţe de teren aflată în proprietatea companiei şi amenajarea cramei în vederea desfăşurării unor activităţi turistice specifice industriei. În acelaşi timp, Vitis Metamorfosis se va concentra şi pe activitatea de export.În prezent, Vitis Metamorfosis are un portofoliu de opt vinuri: Cantus Primus Cabernet Sauvignon, produsul etalon al cramei, şi gamele Vitis Metamorfosis şi Fluturi & Farfalle. După recolta acestui an, portofoliul va fi imbogăţit cu noi produse, datorită soiurilor de struguri ce au intrat pe rod şi prin producerea unor vinuri Ecologice. Mai multe detalii despre Viile Metamorfosis găsiţi pe: http://www.vitis-metamorfosis.com/


ZILE SI NOPTI

Zile și Nopţi este nu doar prima, ci și cea mai mare reţea naţională de reviste de timp liber distribuite gratuit. Asta înseamnă că avem echipă, experienţă, audienţă și parteneri de încredere. De curând am împrospătat imaginea brandului Zile și Nopţi. I-am adăugat un card de discount, un logo nou, mai colorat, și o sumă de proiecte speciale la care sunteţi invitaţi să ne fiţi aproape. Am lansat ediţia de București, cu un concept editorial și un layout inovator pentru piaţa de timp liber din România. Pentru un public pretenţios, am pregătit o revistă completă. Cu articole, recenzii, cronici, informaţii oneste și verificate. Mai multe detalii pe: www.zilesinopti.ro


fwdBV

este o platformă de afaceri, care conține revista fwdBV și site-urile www.fwdbv.ro și www.bizbrasov.ro http://fwdbv.ro/categorie/revista/


FortSilvan

Crama nouă, construită în 2015, toată din piatră, avand o arhitectură unică, ce seamănă cu o fortăreaţă medievală. De fapt, după cum am aflat, proiectul a fost bine gândit, pentru că vrea să sugereze fortăreţa care apără limita nordică a viticulturii româneşti. Crama este săpată în deal, este în formă literei U, având acces în fiecare capăt. Dimensiunile sunt şi ele impresionante, fiecare latură a cramei având o lungime de 25 de metri. Iar deasupra ei a fost amenajată o terasă unde se organizează degustări de vinuri. Suprafaţa de viţă de vie în exploatare este impărţită astfel: total 36 ha, din care 27,5 ha plantate în anul 2012 şi 6 ha plantate în 2015. 2,5 ha sunt cu struguri de masă.Soiuri vinificate: Fetească regală, Muscat Ottonel, Riesling italian, Traminer; Merlot, Pinot Noir, Fetească Neagră şi Cadarcă. Mai multe detalii pe: http://www.fortsilvan.ro/


Arnie's Studio Brașov

Ateliere de gatit pentru pasionatii de arta culinara, Team building by cooking - adica gatit in echipa cu multiple beneficii, Ateliere de gatit cu copii, Private Chef - adica un bucatar talentat la dispozitia ta, pentru evenimentul tau privat


Autonom Rent a Car

Compania Autonom Rent a Car ofera servicii de inchirieri masini si leasing operational (inchirieri pe termen lung full service). Este lider national prin cea mai mare retea de inchirieri auto - 41 de centre de inchirieri in 29 de orase si un parc auto de peste 3.000 de autoturisme noi.

De asemenea, ne oferim serviciile in principalele aeroporturi din tara: "Henri Coanda" - Otopeni si aeroportul Baneasa in Bucuresti, aeroportul din Cluj-Napoca, cel din Timisoara, aeroportul "George Enescu" din Bacau, aeroportul "Mihail Kogalniceanu" din Constanta, aeroportul din Arad, din Craiova, aeroportul din Iasi, cel din Oradea, aeroportul din Sibiu, din Suceava si aeroportul "Transilvania" din Targu Mures. In plus, din 2014 ne-am extins depasind granitele tarii, deschizandu-ne centre de inchirieri in Ungaria, in aeroporturile din Budapesta si Debrecen.


Selgros Cash&Carry

Selgros este un retailer european de tip Cash&Carry, deținut de holdingul elvețian TransGourmet. Selgros deține 89 de magazine, din care 43 în Germania, 22 în România, 17 în Polonia și 9 în Rusia. Compania a intrat pe piața din România în anul 2001 prin deschiderea primului magazin în Brașov, unde se află și sediul administrației centrale. Selgros Cash & Carry SRL este o societate a grupului TransGourmet, controlat astăzi integral de compania Coop Elveția, Selgros deținând în prezent 91 de magazine, 43 în Germania, 17 în Polonia, 9 în Rusia și 22 în România. TransGourmet acționează în domeniul B2B-Foodservice în Germania, Elveția, Franța, Polonia, România, Rusia și Austria. Holdingul TransGourmet este astăzi controlat 100% de compania Coop Elveția, una din cele două mari cooperative elvețiene care deține diverse capacități de producție, terenuri agricole și lanțul de magazine Coop. TransGourmet Holding SE acționează în domeniul B2B-Foodservice în Germania, Elveția, Franța, Polonia, România și Rusia. Compania germano-elvețiană are peste 22.600 de angajați și a realizat o cifră de afaceri în anul 2010 de aproximativ 6,2 miliarde Euro. TransGourmet Holding S.E. este, din punctul de vedere al cifrei de afaceri, a doua societate Cash & Carry și de Foodservice din Europa. În iunie 2015, Selgros opera o rețea de 19 magazine la nivel național.


PROSOFT BRASOV

 

Ani de referinţă pentru noi: 1993 înfiinţarea firmei, deschidera primului depozit pe Sos. Cristianului nr. 6 pe platforma comerciala Brintex 1994 deschiderea a 5 puncte de vânzare situate în principalele centre comerciale 1998 trecerea de la vânzări statice la distribuţie propriu-zisă de tip presale.

2003 achiziţionarea unei hale de depozitare (1600 mp) şi a unei cladiri administrative 745 mp 2007 schimbarea softului de gestiune şi contabilitate în parteneriat Transart. Automatizarea forţei de vânzări. 2008 finalizarea investiţiei în val de 1 mil euro constând în hala de depozitare în suprafaţă de 5000 mp 2009 martie demarare parteneriat cu furnizorul InBev (azi Bergenbier SA). Acest lucru s-a petrecut ca urmare a logisticii puternice de care firma dispunea cât şi a dorinţei oamenilor din firmă de a demonstra profesionalismul lor. Rezultatele au fost pe măsura aşteptărilor, vânzările de bere pe raza judeţului Braşov atingând lună de lună 130%. 2009 octombrie se constituie grupul de firme Pro Soft prin activarea celei de a doua firme de distributie Samos srl având ca furnizor principal Ursus România srl.


Domeniile Panciu

Avatarul Tradiţiei pe Terroir Vrâncean


  Situată pe treptele piemonteze ale Subcarpaţilor de Curbură, localitatea Ţifeşti se găseşte în mijlocul viilor din nordul judeţului Vrancea care formează podgoria Panciu. Particularităţile Dealului Sârbilor sunt solul baticalcaric lutoargilos, dezvoltat pe depozite loessoide mijlociu fine, umiditatea echilibrată, temperaturile moderate cu o medie anuală de 10,2 ℃ şi expunere la soare cu o înclinare 3° spre ESE. Scăldat de apele Putnei la vest si cele ale Şuşiţei la est, este un paradis al viţei de vie, unde Băbeasca Neagră, Plăvaia, Feteasca Neagră si Feteasca albă au fost reginele acestei podgorii mii de ani.

Domnitorul Gheorghe Duca (1665-1666)

  Calitatea vinurilor din Dealul Sârbilor nu l-au lăsat indiferent nici pe domnitorul Eustatie Dabija (1661-1665), care şi-a cumpărat vii în Podgorie şi a construit în apropierea acestora o superbă reşedinţă domneasca, la Oleşeşti, pe malul Putnei. Renumele vinurilor din Dealul Sârbilor a cucerit cetatea de scaun a Moldovei, iar domnitorul Gheorghe Duca (1665-1666, 1668-1672, 1678-1683), nimeni altul decât ginerele lui Dabija, a cerut cancelariei domneşti sa adauge pe sigiliul domnesc viţa de vie. Graţie vinurilor din Codrii Sârbilor (veche denumire a localităţii), viţa de vie a ajuns pe stema Moldovei, iar viile lui Dabija Vodă au devenit Podgorie Domneasca.

  Tot aici au mai avut vii domnitorii Mihail Racoviţă (1703-1705, 1707-1709, 1716-1726) si Alexandru Moruzi (1792-1793, 1802-1806, 1806-1807), familia prinţului Sturza, şi cronicarul Miron Costin. De peste 2000 de ani, pe Dealul Sârbilor se produc unele din cele mai bune vinuri albe din estul Europei. Particularităţile solului, umiditatea echilibrată şi excelenta expunere la soare pe care o oferă poziţia geografica fac din licoarea strugurilor una cu cea mai mare aciditate din tara. Datorită muncii constante şi simţului managerial al oenologului dr. ing. Ion Puşcă, podgoria Panciu devine în 1969 locul în care i-a naştere primul spumant clasic „de Panciu”, devenit ulterior un brand cunoscut în toată ţara.

  Din 2009 Domeniile Panciu sunt inima şi sufletul vinurilor provenite din cele peste 120 hectare de viţă de vie situate în această zonă. Am pornit la drum cu o misiune care de-a lungul anilor a stat la baza activităţilor şi deciziilor luate: Fabricarea unui produs Natural de Calitate Românesc prin valorificarea continuă a potenţialului podgoriei Panciu. Astfel munca grea şi dedicată a echipei se fructifică prin prezenţa pe piaţa a unui portofoliul ce cuprinde vinuri liniştite albe, roze şi roşii, frizzante, şi spumante, toate încadrate în 3 game: Domeniile Panciu, Panciu Riserva şi Casa Panciu.

  Cele 120 ha cuprind 9 soiuri albe şi 4 Roşii: Fetească Albă, Fetească Regală, Şarba, Aligote, Galbena de Odobeşti, Muscat Ottonel, Tămâioasă Românescă, Sauvignon Blanc, Chardonnay, Băbeasca Neagră, Feteasca Neagră, Pinot Noir şi Cabernet Sauvignon. Crama este dotată cu utilaj tehnologic de ultimă generaţie care asigură o capacitate de producere şi stocare de 2 milioane litri.

  În 2017 intram cu o nouă denumire şi o înfăţişare pe măsura, croită pe gusturile consumatorului modern şi pe măsura calităţii vinurilor noastre. Din acest moment, Casa Panciu se redefineşte ca "Domeniile Panciu - Podgorie Domneasca". Dorim să evidenţiem, în acest fel, măsura implicării noastre în tradiţia şi istoria zonei Panciu, o zonă cu un potenţial viticol ce merita să-şi găsească locul de frunte pe piaţa vinului din Romania. Această schimbare nu va fi doar una de suprafaţă, ci una care reflectă dorinţa noastră de a fi mereu în concordanţă cu cerinţele consumatorilor de vin.

  Astfel, pentru a putea face posibil acest lucru, în 2016 s-a lucrat intens alături de echipe de consultanţă de profil pentru a pregăti o nouă strategie de prezenţă pe piaţa vinului. În primul rând au fost vizate 4 aspecte de bază: PRODUSUL, PLASAREA, PREŢUL si PROMOVAREA. Toate au fost trecute prin prisma celei mai importante valori de la care a pornit istoria fermei de la Ţifeşti – PASIUNEA. Anume ea a făcut posibilă transformarea celor câteva hectare moştenite de d-nul Daniel Guzu de la bunicul său, în unul din cel mai de perspectivă producător de vinuri, sucuri şi fructe din România.


Terroirs Boutique du Vin

De ceva vreme, brasovenii pasionati de vinuri si nu numai au la dispozitie un nou punct de atractie. Este vorba despre cel mai nou wine-bar din orasul de la poalele Tampei, Terroirs – boutique du vin (str. Postavarului 2, Brasov), unul dintre cele mai mari localuri de acest gen din tara, cu o suprafata de peste 200 de metri patrati. Meniul Terroirs contine aproape toata oferta premium a producatorilor romani, cateva vinuri de import, in total peste 300 de etichete, dar si cateva cognac-uri si spirtoase de renume. Dragos Gladca, senior associate al wine-bar-ului Terroirs, descrie acest loc ca fiind „un concept-place in care se reunesc vinul, cultura si arta sub indrumarea unor oameni pasionati si profesionisti. La noi puteti sa degustati vinurile preferate, intr-o atmosfera confortabila, alaturi de oameni placuti si rafinati”. Spatiul generos si designul atragator recomanda Terroirs ca fiind unul dintre locurile cele mai bune din Brasov pentru organizarea de degustari si lansari de vinuri, conferinte, vernisaje, work-shop-uri, dar si intalniri de socializare. http://vinul.ro


Casa de Vinuri Cotnari

Podgoria Cotnari face parte din regiunea viticolă a Podișului Moldovei, fiind una dintre cele mai renumite podgorii ale Europei, cu o istorie de aproximativ 2000 de ani şi o suprafaţă de 1750 de ha, ce îmbină favorabilitatea factorilor naturali (relief, climă, sol) cu cea a factorilor umani (tradiții populare, know-how etc.). Microclimatul este caracterizat prin temperaturi medii anuale de 9 grade Celsius, precipitații medii anuale de 475 mm și vânturi dominante dinspre NV, SE, S, constituind un ambient propice cultivării viței de vie și obținerii vinurilor de calitate. Casa de Vinuri Cotnari este un proiect ambițios, început în anul 2007, prin înființarea în podgorie de noi plantații, formate din tradiționalele soiuri Grasă de Cotnari, Tămâioasă Românească și Fetească Albă, cărora li s-au alăturat Busuioaca și Feteasca Neagră. Prezența soiului Fetească Neagră în podgoria Cotnari nu constituie un element de inovație. În vasele ceramice ale culturii Cucuteni, localitate poziționată la 11 km de Cotnari, (una din cele mai înfloritoare civilizații neolitice, între anii 5500 și 2750 înaintea erei noastre) s-au găsit sâmburi de struguri și urme a ceea ce pare vin. Conform înscrisurilor aflate la Arhivele Naționale (Arh. St. București, dosar 1012, p. 8), în 1899 șeful serviciului viticulturii din Ministerul Agriculturii, cu prilejul călătoriei în Franța, a vizitat școlile de agricultură din Montpellier și Ecully (Beaujolais). Directorii acestor școli și-au exprimat dorința precum că „ar fi fericiți să aibă în colecțiile școlilor lor câteva din principalele noastre varietăți și vițe românești”. Reîntors la București, delegatul român propune Ministerului să se trimită câte 50 de vite din principalele noastre varietăți din podgoriile Cotnari, Odobești, Dealul Mare, Drăgășani și Mehedinți. Inspectorul viticol de la Cotnari raporta că, pentru a fi trimise in Franța, poseda coarde “absolut autentice” din următoarele varietăți: Grasă de Cotnari, Fetească Albă, FETEASCĂ NEAGRĂ, Coarnă Albă, Coarnă Neagra, Mustoasă, Plavae, Galbenă. De la Cotnari s-au trimis în Franța următoarele vițe “absolut autentice, indigene, verificate și cu numirile autentice”: Grasă de Cotnari, FETEASCĂ NEAGRĂ, Fetească Albă, Plavae, Mustoasă, Galbenă. Așadar, putem afirma, în mod corect, că soiul Feteasca Neagră a fost REPLANTAT în podgoria Cotnari, și nu PLANTAT. Un aspect foarte important, ce trebuie apreciat, îl constituie faptul că în podgoria Cotnari s-a păstrat tradiția, putându-se regăsi doar vechi soiuri românești: Grasă de Cotnari, Tămâioasă Românească, Fetească Albă, Francușă, Busuioacă, Fetească Neagră. Casa de Vinuri Cotnari a luat naștere din inițiativa celei de-a doua generații a principalilor acționari de la SC COTNARI SA, cel mai mare producător din podgoria Cotnari, care, odată cu trecerea anilor, și-a manifestat dorința de a completa sortimentația de vin obținută în podgorie cu vinuri premium albe, rose și roșii, seci sau demiseci, destinate exclusiv segmentului HoReCa și magazinelor specializate. Din aceste considerente a apărut Casa de Vinuri Cotnari, o societate distinctă, cu sediul în Castelul Vlădoianu, ce deține terenuri și vii plantate în anul 2007, Crama Vladoianu – o cramă modernă, finalizată și Crama Axinte – o cramă achiziționată recent ce urmează a fi modernizată. Sediul Casei de Vinuri Cotnari se află în localitatea Cîrjoaia, la Castelul Vlădoianu, edificiu ridicat în anul 1901 de fostul guvernator al Băncii Naţionale, boierul Vasile Vlădoianu, împreună cu soția sa Raliţa Balş, descendentă a boierului Balş. La construirea castelului s-a folosit un proiect italian şi materiale aduse din Italia. Odată cu trecerea timpului, domeniului i-au fost atribuite diverse destinații: în timpul celui de-al doilea război mondial a fost folosit de armata rusă ca spital iar între anii 1945-1950 a funcționat ca orfelinat. După anul 1950 a fost preluat de CAP apoi de IAS Cotnari. In 2000 a fost retrocedat moștenitorilor de drept de la care a fost ulterior achiziționat. În prezent, peste Castelul Vlădoianu și-a lăsat amprenta trecerea timpului, însa în viitor se urmărește realizarea unui proiect unicat de restaurare a domeniului, ce îi va reda strălucirea de odinioară, specifică belle époque. Suprafața exploatată de către Casa de Vinuri Cotnari este compusă din Fetească Neagră – 100 ha, Busuioacă – 75 ha, Tămâioasă Românească – 75 ha, Grasă de Cotnari – 50 ha şi Fetească Albă – 50 ha. Fiind un producător de vinuri premium, rezultate din struguri de calitate, plantațiile Casei de Vinuri Cotnari au fost înființate cu tehnologie de ultimă generație, urmărindu-se o densitate mică a plantelor (3646 plante la hectar), o distanță mare între rânduri, (3 m) ce permite o circulare eficientă a aerului și efectuarea lucrărilor cu utilaje moderne. Lucrările viticole se execută astfel încât cantitatea de struguri recoltată pe hectar să nu depășească 6 tone (Grasă de Cotnari, Tămâioasă Românească, Fetească Albă, Busuioacă), respectiv 5 tone (Fetească Neagră), cu o acumulare de minim 230 grame zahăr. Finalizarea Cramei Vlădoianu, amplasată în spatele castelului Vlădoianu, constituie prima etapă a planului de investiții în vinificație al Casei de Vinuri Cotnari. Amplasată pe locul vechii crame, unde boierul Vlădoianu producea vinul obținut din recoltarea strugurilor de pe cele aproximativ 50 de hectare pe care le administra, și a beciului adânc de 15 metri, înalt de 6 metri, cu o suprafață de aproximativ 200 metri pătrați, unde acesta depozita vinul produs, Crama Vlădoianu este dotată cu tehnologie de ultimă generație în materie de vinificare a strugurilor roșii. Deși planul inițial de investiții prevedea construirea unei noi crame, în cadrul domeniului Vlădoianu, dotate cu tehnologii de ultimă generație în materie de vinificare a strugurilor albi, luna septembrie a anului 2013 a adus o schimbare majoră, însă benefică, prin achiziționarea unei vechi crame: Crama Axinte. Ioan Axinte, un cunoscut avocat al vremii și fost prefect de Iași, “podgorean priceput”, a achiziționat în anul 1933, de la celebra soprană Hariclea Darclee o vie de 3 funii și 53 prăjini. în scopul vinificării strugurilor obținuți. În acea perioadă, specific Podgoriei Cotnari, era vinificarea strugurilor tradiționali de către familiile ce dețineau mici suprafețe de viță de vie. Dintre aceste familii, anterior achiziției realizate de Ioan Axinte, renumită în Podgorie era familia de vinificatori Terente, care ajunsese la performanța de a vinde “butelia” cu vin, al cărui cupaj a rămas necunoscut, la un preț de 700 lei, Casei Domnitoare din Egipt și Etiopia. La o scurtă perioadă de timp, după achiziționarea viilor de către Ioan Axinte, [conform relatărilor din 1969, redate în Cronica Cotnarilor, (București, 1971, pag. 214)], în urma unui an excepțional, în care recoltatul a avut loc foarte târziu, iar mustul obținut a fost prelucrat într-un mod rămas necunoscut, cupajul de trei soiuri tradiționale al faimosului podgorean a ajuns să se vândă la un preț de 1500 lei (aproximativ 10 $) pe “butelie”, fiind căutat ca “iarbă de leac”. Această creștere considerabilă în calitate, într-un timp atât de scurt, i-a adus faima în Podgorie, fiind ales, în anul 1936, în funcția de vicepreședinte al Societății Cooperativiste Vinicole Cotnari, ce avea ca scop vinificarea în condiții tehnice superioare a strugurilor, precum și valorificarea vinului la prețuri mai avantajoase. Astfel, cunoscutul avocat și fost prefect de Iași, devenit în scurt timp iscusit vinificator, a avut un rol determinant în creșterea calității vinurilor produse în podgoria Cotnari, misiune pe care Casa de Vinuri Cotnari și-o însușește pentru viitor. Istoria vinificatorului a constituit motivul determinant al achiziționării Cramei Axinte, Casa de Vinuri Cotnari urmărind îmbinarea modernismului cu îndelungata experiență și istorie a locului. Deși în prezent Crama Axinte se află într-o stare avansată de deteriorare, la finalizarea investiţiilor, aici se vor obține vinuri albe și rose, dar și vinuri spumante și distilate. Produsele regăsite în cele două game ale Casei de Vinuri Cotnari (Cotnari Domenii și Colocviu) îmbină inovația (forma sticlelor, a etichetelor, a capișoanelor, conținutul) cu tradiționalismul (istoria locurilor în care se vinifică, soiurile autohtone românești), contopire specifică Casei de Vinuri Cotnari.



TRUS HORECA SERVICES

”Trus HoReCa Services” a fost infiintata in 1993 si a reusit sa se dezvolte in domeniul HoReCa ajungand sa fie astazi printre principalii furnizori din bransa, avand la baza o echipa tanara care in ultimii ani s-a specializat in dotari profesionale pentru baruri, restaurante si firme de catering. Plaja produselor a cunoscut o crestere spectaculoasa de la an la an, reusind sa acopere cerinta de pe piata. Mai mult decat atat, ”Trus HoReCa Servicesvine in intampinarea clientilor sai cu produse inovative, diferentiindu-se astfel, de orice alta firma de profil de pe piata romaneasca”, spun oficialii companiei. Si, ca sa fim mai expliciti, compania pune la dispozitia proprietarilor de restaurante, hoteluri, pensiuni, baruri, cafenele sau bistrouri tot ce au nevoie pentru un business de succes: de la espressoare si masini automate cafea, masini de cafea la nisip, echipamente profesionale bucatarii, componente pentru catering de inalta calitate (sisteme gastronomice integrate,sisteme de purificare a aerului, bain-marie, carucioare pentru bauturi, statii infrarosu pentru mentinerea la cald a mancarurilor, incalzitoare de cesti si farfurii etc.), pana la sisteme profesionale pentru spalat pahare si mobilier specific. Echipa Trus HoReCa Services s-a specializat din 2006 si pe sisteme gastronomice mobile precum autorulote, rulote si containere gastronomice adaptate cerintelor de pe piata, fiind la ora actuala cel mai important furnizor din Romania pentru astfel de sisteme numite ”Afaceri la Cheie”. ”Oferim clientilor nostri cele mai bune echipamente, servicii si training pentru a beneficia pe deplin de calitate si design modern. Astfel, putem proiecta cu eficienta orice locatie, o putem mobila cu bun gust si calitate, o inzestram cu cele mai moderne aparate profesionale si apoi efectuam training pentru utilizatorii aparatelor, precum si service. Astfel, partenerii nostri de afaceri, devin si prietenii nostri deoarece, pe langa produsele de calitate, oferim si servicii post-vanzare si mai ales training cu ajutorul celor mai buni tehnicieni. Suntem cu totul dedicati sloganului nostru: Profesionistii pentru profesionisti!”, mai spun reprezentantii Trus HoReCa Services. Sfatul lor pentru oricine se gandeste sa deschida un bar, o cafenea etc. este ”sa nu se zgarceasca la utilaje si produse de calitate, deoarece acestea sunt garantia succesului. Ai succes daca nu faci sub nici o forma compromisuri la calitate”. Si o spun din proprie experienta, calitatea serviciilor fiind principalul motor de crestere al Trus HoReCa Services care in ultimii doi ani si-a dublat cifra de afaceri, de la 2,5 mil. lei in 2014, la 5,3 milioane de lei anul trecut. Si pentru a demonstra pe viu cum se fac lucrurile de calitate, cei doi antreprenori au deschis la inceputul acestui an Showroom Cafe, un loc multifunctional, destinat profesionistilor HoReCa. Aici sunt expuse echipamente de bucatarie, mese, mobilier, scaune, masini de cafea automate, insa, in acelasi timp functioneaza un bar, precum si un magazin de ceai si cafea. ”Este un loc  ,,altfel “ asa cum ne place noua sa fim –altfel decat ceilalti. Nu suntem doar o simpla cafenea, suntem mai mult de atat, deoarece aici poti incerca aparate si produse, poti testa mobilier, poti afla mai multe despre ce ai nevoie in afacerea ta HoReCa”. Dincolo de cele doua functionalitati, localul reprezinta si un loc de intalnire a specialistilor, fiind organizate periodic evenimente de profil sau cursuri pentru bucatari profesionisti sustinute de Chef celebri. Si, pentru ca spuneam la inceput ca cei doi antreprenori au reusit nu numai sa-si dezvolte activitatea, ci si sa-si puna amprenta asupra comunitatii locale, trebuie sa mentionam ca ei sunt si cei care, de opt ani incoace, in prima parte a lunii septembrie, reusesc sa scoata brasovenii…si nu numai…in strada, la unul dintre cele mai mari evenimente outdoor din Romania: Oktoberfest, festivalul replica al binecunoscutei sarbatori germane. Dincolo insa de partea distractiva a activitatii lor, asa cum se vede ea din afara, si dincolo de business, cei doi nu au uitat sa dea comunitatii inapoi ceva din ceea ce ea ofera investind multe resurse si energie in folosul acesteia. E drept, mult mai implicat in viata comunitatii este Cristian Macedonschi, descendent direct al poetului Alexandru Macedonski, care s-a implicat de-a lungul anilor in numeroase activitati menite sa sustina dezvoltarea turistica a judetului, inclusiv in calitate de presedinte al Asociatiei pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului din judetul Brasov, dar si pentru transformarea Brasovului intr-un reper European, prin multiculturalitatea sa.


Jidvei

Gama Owner’s Choice reunește unele dintre cele mai apreciate și impunătoare vinuri produse de Jidvei, alese cu grijă pentru a face parte dintr-o colecție recomandată de proprietar. Fine, echilibrate, surprinzătoare, vinurile Owner’s Choice te poartă printre arome de miere și piersică galbenă (Ana - Chardonnay), flori de soc (Ana – Sauvignon Blanc), flori de câmp și fructe galbene (Maria – Fetească Albă) sau pară coaptă și nuanțe de ananas (Maria – Pinot Gris). Echilibrul final remarcabil al acestor vinuri de colecție câștigă admirația și respectul de la prima degustare.